2010. augusztus 25., szerda

Hastánctábor 2010 - Szívvel-lélekkel 03.

Szóval, folytatom végre a hastánctábori képes beszámolót. :-)


A záróbulin Tamarát végül sikerült lebeszélni arról, hogy ötöt szólózzon... :-) 
Végül csak hármat táncolt, és nagy sikert aratott mindegyikkel.
(Mellesleg a földön látható selyemfátyol is eladó, bár ez nem az én művem.) :-)

Újra eltáncoltuk a dinamikus fátylas táncot... :-)

... salsáztunk egy jót Andi tanár néni vezetésével...

Tiramtarimtam, tiramtarimtam, tiramtarimtam... nyusz-nyusz...

... és ismét csak "Áááánándáááá".... :-)))

Egyik kedvenc képem: a buli a mosogatónál folytatódik hajnali kettőkor... :-))))
Ezek meg a további kedvenceim. :-)
A szép virág!

A bibe meg nézelődik. :-)

És a Zárókép!
Remekül tükrözi az egész tábor hangulatát. 

Nagyon jó volt veletek, lányok, és találkozzunk jövőre is, meg utána is, meg azért addig is! :-)))
És még egyszer köszönöm Sütő Marcsinak a részvételt és a fotókat! Ő volt a krónikásunk... :-)

 *************

És egy kis dícséret a lányoknak és némi önreklám a végére. :-)
Szandra tanár néni írta:

"Szia Eszter!
A tábor miatt írok!
Köszönöm szépen hogy elhívtál, nagyon jól éreztem magam.
Nagyon jó volt a hely, nagyon jók voltak a beszélgetések, és iszonyú erős volt az energia.
Nagy élmény ilyen lelkes lányokat tanítani.
Köszönöm a kis üzenetedet is, nagyon jól esett a sok sok dolog amit rólam, nekem írtál...
Nagyon jó volt nekem is veled táncolni a nyitóbulin.

Remélem ezek az élmények ilyenkor újra erőt adnak abban, hogy jó úton jársz, jó dolgot csinálsz és rengeteg nőnek segítesz...
Annyira kreatív vagy, a koreóidon még mindig leesik az állam, jó órákat tartasz és ...nekem nagyon tetszenek az "újfajta" rendezvényeid...olyan jó hangulatúak, családiasak..:)
szóval csak így tovább!!remélem fogunk még együtt táborozni...
Szandra"

Köszönöm!
Én is remélem! :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése